Monday, March 03, 2008

PRU12: 4-1/2 hari lagi


Dulu-dulu, orang dulu-dulu selalu cakap, "Jangan jadi bodoh macam lembu!" Sekarang-sekarang, dah kurang dengar orang sekarang-sekarang cakap macam tu.

Mungkin orang sekarang-sekarang dah pandai-pandai. Sekarang-sekarang, dah banyak universiti-universiti. Tak macam dulu-dulu. Di Kelantan pun, baru-baru ni (baca: dekat-dekat nak PRU) pecah tanah nak buat Universiti Malaysia Kelantan.


Kau suka tak?

Aku memang tak suka puteri-puteri pink...
Lagi kau mau tanya?!
Lembu pun tak suka, takkan kau suka?!

Jangan jadi lebih teruk dari lembu!!

"It's my 'seat' and you can't have it: A group of Puteri Umno members, led by Normala*, run as a cow threatens them at Mata Ayer in Padang Besar yesterday." (The Malay Mail, 03/03)


Kau jangan terkejut...
Sekarang-sekarang... err... baru-baru ni (baca: dekat-dekat nak PRU), silap-silap lembu pun boleh masuk universiti!


==
*Datin Seri Normala Samsuddin, wife of Dato' Seri Azmi Khalid (P001 Padang Besar)


5 comments:

lilinbiru said...

akak zaman skolah dulu redhouse gak ..tapi x do pun lombu kojar..

deOughtred said...

lilinbiru,
mesti itu lembu rabun warna. ataupun itu tuan lembu orang umno. hahahahah

sam said...

lawak..lawak..nak gak aku tgk datin seri kena randuk dgn lembu tu

lilinbiru said...

lembu skolah aku prop drama je..x kejar org.haha.

deOughtred said...

sam,
hahahaha... aku nak tengok apa pula reaksi datuk seri?

lilinbiru,
tu mesti lembu level2 kambing ning baizura kawin tu... hahahahha

Related Posts with Thumbnails