Tuesday, May 19, 2009

Panas panas panas hari nih...


Panas pulak hari ni...
Lepas seharian hujan semalam...
Nasiblah aku jemur kain di luar...
Dapatlah rangup, hot & spicy kain baju aku tu...

Hot & Spicy...
KFC takde kat Sintok, beb!!!

Hot! Hot!! Hot!!!

Aku tau laa berita pasal Buffalo Bars Pink Lady baru keluar The Star hari ni. Dan ada juga yang gatal pe**s yang google “Buffalo Bars Pink Lady” dan sampai ke blog aku nih….



So, kepada korang yang gatal pe**s dan google pasal Buffalo Bars Pink Lady dan termasuk ke blog aku nih, sorrylah cerita tu takde sini. Kalau korang nak baca pasal cerita tu, click
sini….

Disclaimer: Event Buih Buih Gegar yang aku plan dan privately published kat facebook tu takde kena mengena langsung dengan Buffalo Bars Pink Lady. Nak kena kawtim dengan Majlis Daerah Besut, nampak gayanya nih... Ha ha haaa…


1 comment:

edrina said...

wah camana leh sampai ker blog kau ni deo keh keh keh.. ada entry 18SX kah? hahahhaa

Related Posts with Thumbnails