Friday, October 17, 2008

Vrooom vrooom


Aku balik Shah Alam petang ni. Naik bas. Lama dah tak naik bas. Kecut pun ada. Hopefully aku selamat sampai. Ada sesiapa nak sambut kepulangan aku di Seksyen 17? Heheheh...

Aku balik, aku nak rehat saje di apartment aku. Jangan sesiapa cari aku!
Hehehe... kalau nak cari, carilah... kalau berani! Huwahahahahahahah


6 comments:

frappe_crush said...

la, kata nak kawan..ni tak bagi org carik pulak..apa kes ni Deo..kekekke

deOughtred said...

Kau jangan baca blog aku, boleh tak Frappe? Hahahaha... Biar aku yang cari orang di sana nanti.

razor said...

tak jd a nak cari kalu gtu..

hihi

frappe_crush said...

la, hang tak bagi aku baca ka?..kemut la..

rozzh said...

Haahahahaaa

Tergelaklah krozz baca comment frappe tu. Haaa kemut...kemut tu apa arr, kedekut ke?

Adehhh...jauhnya beza perkataan kemut ngan kedekut tu...hehhehehe

:-)

deOughtred said...

razor,
cari dalam mangkok je...

frappe,
apa ni kemut-kemut ni? ekekeke

rozzh,
kemut tu tak sama dengan mengemut, ok. hahahaha

Related Posts with Thumbnails