Saturday, January 17, 2009

Badminton ke?


Malam tadi, aku tertengok satu rancangan di Astro Prima 105. Anne, kalau aku yang cakap terrrrrtengok, kau percaya kan? Ahahaha...

Mula-mula aku nampak hosts rancangan tu, mamat Johan dengan Zizan. Lepas tu aku nampak Zaibo. Belakang Zaibo, aku nampak Roslin Hashim, pemain badminton negara.

Ehhh... ada liputan badminton Korean Open ke malam-malam jam 10 macam ni? Lee Chong Wei tengah berentap ke yang Roslin Hashim bukan main asyik sampai ternganga tengok tu?

Oh tidak! Itu rancangan Raja Lawak di Astro. Agaknya Roslin Hashim tengah study dan plan untuk life after badminton kot? By the way, kalau Roslin Hashim nak masuk Raja Lawak musim depan pun dah boleh dah, dah boleh pencen le dari badminton... ahai...

Jangan lupa tengok Lee Chong Wei bertarung di Korean Open, hari ni semi final lawan Wacha Premy...watchamacallit aku tak tau nama dia. Esok, kalau masuk final akan bertarung dengan Peter Gade atau Simon Santoso. Malaysia boleh!

Adakah esok akan bergenang lagi kah air mata aku? Huhuhu....


No comments:

Related Posts with Thumbnails