Friday, April 11, 2008

Thank god, it's F***ay


Orang dulu-dulu kata jangan suka ketuk-ketuk kepala. Nanti jadi bodoh. Tapi kalau dah terketuk kepala tu, hentak dagu ke atas dengan buku lima. Supaya ilmu-ilmu yang keluar kesan hentukan di kepala tadi, akan masuk semula ikut dagu.

Ye ke?

Aku ikut je. Pandai jugaklah aku ni... hahahahha...

video

Have a good weekend! And good sleep... jangan kacau-kacau orang lain tidur ha!


6 comments:

leng said...

enjoying my weekend already.haha

Anonymous said...

berita GEGAR 2008 sila ke -> http://my-ramblings-la.blogspot.com/
bertugas katanya...
-jijo-

meg said...

u have a good weekend too...

Elf said...

Hehehe...

Akak suka akak suka betul part nih...Siap demo ketuk kepala lagik..

Jingga Studies said...

eh hugh jackman = volverine ke??? sejak bila dia menyanyi ni..?? anyway hav a good weekends bro!

deOughtred said...

leng,
my weekend is enjoying me.. wakakakak

jijo,
tahniah! anda menjalankan tugas dengan baiiiikkkkk punyaaaaaa.... wakakakaakakka

meg,
good lah untuk poket dan tenaga aku, sebab melepek je kat rumah, inflasi sifar. hahahahah....

elf,
hahahah... tapi kenapa diorang tak ketuk dagu?

jingga,
ye ke? aku pun tak tau, aku belasah aje.. hihihihihi

Related Posts with Thumbnails