Monday, April 28, 2008

Gelapnya rambut kekasihku


Entah apasal hari-hari minggu macam ni aku suka pulak dengar lagu Ungu - Kekasih Gelapku. Lagu ni tak luntur-luntur popularitinya. Apa istimewanya lagu ni? Apa istimewanya lagu ni kepada aku?

UNGU: "Ku mencintaimu, lebih dari apapun. Meskipun tiada satu orang pun yang tahu..."
AKU: "Ku mencintaimu, lebih dari apapun. Meskipun dengan engkau-engkau sendiri pun tak tahu..."

UNGU: "Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku. Meskipun kau hanya, kekasih gelapku..."
AKU: "Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku. Meskipun kau hanya, gelapnya kekasihku..." err... yang gelap itu rambut, maksud aku. Wakakakaka...

Siapa?
Mana boleh cakap?
Kan UNGU kata, "Meskipun tiada satu orang pun yang tahu..."

Kau? Dia?
Meskipun kau hanya, kekasih gelapku...


10 comments:

Jingga Studies said...

suspen la pulak ...

Anonymous said...

sapa yg ko cintai nih deo, sampai bergelap-gelapan nih..

DeLinn

lilinbiru said...

mmm..musykil nye.adakah aku si rambut gelapmu itu dikenali ramai?

Elf said...

Kekasih ko kulit gelap?

Anonymous said...

errr...main dlm gelap ka?

arc

Anonymous said...

kehkehkeh... macam2 assumption and interpretation... baik ajer laaa tuan punyer badan citer2 yach!opsss tp toklehlaaa.. dah namanya kekasih gelap kan? hehehehe

-hazel-

KYORA said...

alaa, aku blonde macam paris hilton pulak dah :p

sam said...

ish susah la plak, kalau dgn dia-dia pun taktau, mmg gelap betul kekasih ko ni...

deOughtred said...

jingga studies,
jeng jeng jeng... ada suspen macam rasa-rasa ada fire drill tak?

delinn,
gelap-gelapan ok lagi kan daripada sulit-sulitan?

lilinbiru,
rambut kau gelap ke? owh god!

elf,
kalau kulit gelap tapi boleh kutil mcm pau, ok tak?

arc,
jangan salah lubang, dah le...

hazel,
tau takpe...

kyora,
damn it!

sam,
sampai meraba-raba aku jadinya. oppsss!

dandelion said...

"kekasih gelapku"
...dulu:kecil bagi aku, besar bagi dia
...sekarang:besar bagi aku,kecil bagi dia...(mungkin)

dengar2,pikir2...takut wooo!

Related Posts with Thumbnails