Friday, February 20, 2009

Minyak kuda




Video ni aku kutip dari Hilang Punca.
Pipiyapong kata, "Nak jadi macam ni kalau tak sehari 8 jam dengan bola, jangan harap..!!"

Aku setuju dengan Pipiyapong!

Yang aku tak setujunya....
Walaupun baru pertama kali dalam sejarah hidup aku main futsal, aku terpilih untuk main inter department nih! Macam mana tu?

*apsal terngiang-ngiang aku dengar berderai-derai ketawa kawan-kawan aku kat Proton ni?!!

Dan aku dalam dilema, samada perlu beli kasut futsal sendiri untuk 5 games minggu depan (6 games kalau team aku masuk final!). Ahhh... pakai je lah kasut pinjam ni dulu. Dan hujung minggu ni, aku nak gi cari minyak kuda. Nak sapu kat peha dan betis nanti sebelum game. Baru laa berlari dan menendang macam kuda. Yiiiihhhaaaaaa!!!


2 comments:

Anonymous said...

oklah tu dipilih..ko kan nak belasah kaki/telur si puaka tu..opssss

(alamak kena mantapkan lagi exercise.ekekekkeke)
-ojij-

Elf said...

terer gelecek macam ronaldo..
apsal aku tak tengok dia score?
ade tak video yg tunjuk dia score goal?

Related Posts with Thumbnails