Saturday, May 10, 2008

Sundel bolong


Korang pernah jumpa PEREMPUAN SUNDAL tak? Secara fizikal atau di alam maya?

Aku pernah jumpa.

Tiba-tiba je dia datang dalam kehidupan maya aku. Mula-mula aku layan lah sebab aku tak rasakan yang dia ni sundal. Tapi lama-lama, annoying, disturbing dan segala benda yang bad-ing lah.

So, aku start buat tak layan.

Tapi dia tetap datang dalam kehidupan maya aku. Menyusahkan aku je, nak jadi invisible dan sebagainya.


6 comments:

suealeen said...

ni yang takut nak tinggal jejak ni.. tapi tak kira... nak tinggalkan jugak!

JoePerantau said...

nasib baik jantina nya diketahui,kalau tak aku dah nak tersentapz dah, iyalah kan, mana tahu tah2 aku wakakakka

DeLinn said...

I ols pun takutlah nak tinggalkan komen. Nanti i pun terlabel sama.

Tapi.. eh, rakan maya bermakna rakan yang hanya solely ditemui di alam maya aje kan?. Hiks! Meks bebas! huhu!

lilinbiru said...

aku ke?..ke??bukan.but who ever she is, u should tell her so that she knows how u feel.haha.direct je laa..

Elf said...

wah, peminat ko hardcore punya tuh.

all jazzed up said...

deo, nak halau sundel bolong kena letak garlic banyak2.. so kalau di alam maya ko tonyoh je screen dengan garlic...

Related Posts with Thumbnails