Thursday, July 24, 2008

Liena panas


Panas hati aku semalam dengan Si Puaka.

Semalam aku ada meeting department. One of the agenda was to brief the team apa yang berlaku dalam Management meeting Selasa lepas. Instead of dia yang brief, dia suruh colleague aku sorang lagi yang brief. Colleague aku ni pun duduk dalam Management meeting as Secretariat.

So, colleague aku pun briefed lah the team satu persatu benda yang berkenaan dengan kitorang termasuklah perpindahan ke JB. Pastu bila colleague aku ni macam nak habis je dia punya briefing tu, Si Puaka macam tak puas hati, macam ada something yang tertinggal, yang colleague aku tak cerita kat kitorang.

Si Puaka pun mencelah. Rupanya MD aku adalah mengangkat peranan Si Puaka dalam syarikat ni. Aku rasa ini first time dalam 5 high-level meetings yang Si Puaka dah attended, Si Puaka ni macam diberi perhatian dan diberi kepercayaan yang tinggilah. It's good for the team lah, actually.

Tapi muka Si Puaka waktu cerita benda ni, Tuhan saja lah yang tahu. Kalau kepala taik aku ada mata dan kepala taik aku baru keluar dari jubur aku, lepas tu kepala taik aku ternampak muka Si Puaka waktu tu, kepala taik aku pun boleh masuk balik dalam jubur.

Dan macam-macam lah benda tak masuk akal yang dia suruh kitorang buat demi menyahut kepercayaan MD. Yang bestnya tu, dalam macam-macam benda yang kitorang report waktu meeting tu (progress update), takde satu benda pun yang dia update kitorang. Pastu, everytime habis meeting, 5 minit lepas habis meeting, office dia gelap dah...

--------------------

So, panas laaa aku sepanjang senja semalam. Badan dah panas ni, sedap jugak main badminton, tak payah susah-susah panas-panaskan badan sebab memang dah panas meruap-ruap ni. Sekali... badminton tak jadi pulak! Aduuuhhhhhh.... lagi laa aku panas... last-last aku singgah makan durian sebelum sampai rumah.

Lagi laaa panasssssss!!!


2 comments:

Anonymous said...

I think u should take the bootlicker's photo and submit in the porn site.at least he/she will learn a lesson.muahahaha

rgds,
not bee-end supporters

jagoan said...

Main badminton ajak gua.


Main lain pun ajak gua. :D

Related Posts with Thumbnails