Thursday, August 17, 2006

You Know You Missed Someone

...when you called someone else with that somebody's name, not once but three times. That happened to me today...
...that somebody, whom I haven't talked to for eight months now, since the kenangan terindah...




"...bila yang tertulis untuk ku, adalah yang terbaik untuk mu
kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku...
...namun tak kan mudah bagi ku, meninggalkan jejak hidupku
yang telah terukir abadi, sebagai kenangan yang terindah..."


p/s: Rentan = vulnerable <-- thanks Mas Adi for the translation. Miss the Hamilton days!!!

5 comments:

chase17 said...

Senmental juga ya.... you have missed the person so much..yet not wanting to pick up the phone and call.

When you have that feeling...put everything aside..just call..that you care.

deOughtred said...

There's nothing to say or to talk about... unlike eight months ago when 24 hours a day didnt seem to be enough.

chase17 said...

So its over!....the "feelings" still there....ur grow stronger and moving on.

pi mancing said...

hampa ni dua2 ketegaq... keraih kepala... dua2 tak mau beralah... padahai boleh kata tiap2 minggu hampa ada jumpak tapi buat nonong ja..

aku pun tak tau nak nasihat lagu mana lagi... mulakanlah hidup baru... hihihihi....

deOughtred said...

Kau ni sape 'Pi Mancing'? Pandai2 je cakap aku ketegaq, keraih kepala.. kepala mana yang keras tu? heheheh...

Alaa.. sesekali je teringat.. tapi sesekali tu laaa yang kritikal, segala cerita 2-3 tahun boleh datang balik flash back.. hahahahah

Related Posts with Thumbnails