Friday, February 26, 2010

POW: A journey to Kelantan


Time aku buat entry ni, aku tengah ada kat somewhere, dalam Tren Wau, perjalanan dari KL Sentral ke Wakaf Baru. Aku dengan 9 orang lagi geng Rebanamaya naik tren, few others pergi naik kereta. Diorang nak merasa sangat naik keretapi, nah ambiklah, naik lah keretapi puas-puas 13 jam. Hehehe...

This is not my first experience traveling by train to Kelantan. The other time was back in 2006. Waktu tu, aku nak pergi Pulau Perhentian so aku amik train ke Tanah Merah.



Gambar ni diambil sewaktu tengah tunggu keretapi nak balik ke KL. Ni waktu aku dah lepas berehat, berjemur, berlenggeng dan benda-benda yang sewaktu dengannya selama seminggu kat Perhentian. Tu yang gelap je muka aku tu, hehehe...

Anyway, to some, it is quite a challenge to take a 13-hour train ride, dengan tak boleh tidurnya, dengan mabuk pun ada dan macam-macam hal lagi lah. Tapi aku sempoi je, dari mula perjalanan pun aku boleh tidur. Hahaha...


No comments:

Related Posts with Thumbnails