Wednesday, June 11, 2008

EURO2008: Jangan pakai spender


Kalau korang tak tau atau tak pernah pakai atau tak pernah lihat atau korang tak pernah siapkan seluar bola untuk pakwe atau laki korang, sebab pakwe atau laki korang tak reti main bola, ni aku nak cerita.

Seluar bola, biasanya spendernya dijahit terus dengan seluar tu. So, macam 2-in-1 lah jugak, sekali sarung kaki, sekali sarung spender dan seluar sekaligus. So, untuk memudahkan kerja-kerja pemakaian seluar dan pendobian selepas game, pemain-pemain bolasepak biasanya tak pakai spender lain (yang macam pakai pergi kerja tu, untuk yang pakai spender pergi kerja laa...). Ada juga yang pakai spender lain, takde masalah cuma tak syok laa pakai dua lapis spender, loose and attached to the shorts.

Satu lagi, ini applicable untuk boxer wearers (ada ke istilah wearers?!). Sure tak selesa punya pakai boxer yang loose dan paras panjang hingga ke pangkal peha, lepas tu pakai pulak seluar yang ada attach spender. Jadi, biasanya boxer wearers ni akan pakai tight short sebelum pakai seluar bola yang ada attach spender.

Tapi, ada juga jenis yang pakai spender lain, lepas tu pakai tight, lepas tu pakai pulak seluar yang ada attach spender. Jawabnya, tiga lapis seluar dalam dia pakai. Boleh setengah masak telur!

--------------------

Peringatan untuk boxer wearers, especially. Kalau nak pakai baju masuk ke dalam, tolonglah masukkan baju tu ke dalam seluar or pants. Toloooooonnnngggg laaa jangan masukkan baju tu ke dalam boxer. Atau dalam kata lain, bahagian baju yang dimasukkan ke dalam, mesti berada di antara lapisan seluar dan boxer.

Especially kalau korang jadi imam time solat. Aduuuhhhhh toloooonnnngggg laaaaa... tak boleh concentrate aku jadinya, tambah pulak jenis boxer yang rainbow color!


7 comments:

Anonymous said...

ahaks..apakata tak payah pakai apa apa underware..californian style...

Anonymous said...

wakakakaka ok perr..kaler-kaler view

arc

Anonymous said...

waaaa.... hahahah...kelakau la cara cite ni di twist...hehehhe creative

dsapphire

Anonymous said...

yes seluar yg underwear jaring attached kat dalam tu paling practical buat swimming!!!! seriously!

ps bkn utk tangkap ikan ha

Anonymous said...

nak jadi superhero?

pakai ler spender kat luar...

jagoan said...

Warna pelangi kadang-kadang membuat kita ghairah kan kan kan.

Apatahlagi warna pink dan light brown. Ehik!

gstringboy said...

hahaha
best bace post ni
tp aku sendiri tak pakai seluar bola tu..sebab aku tak reti main bola sepak..tp aku suka usha mamat-mamat yg pakai seluar tu n tak pakai spnder kt dalam..kdg2 terjulur bebird n telo diorng keluar haha

pasal masuk baju dalam boxer tu mmg aku setuju.weeii tolong la jgn wat mcm tu..x senonoh hahaha

tp serius boxer or spnder kaler2 n corak2 ni seksi..aku suka tgok boy pakai spender..seksi weii leh stim tgok

btw aku cume pakai thong n gstring kt dlm je hihi

Related Posts with Thumbnails