Monday, June 02, 2008

Peribahasa outdated


Aku yakin entry ni mesti tak banyak comments (macam entries aku yang lain banyak orang komen, kann?!) sebab bila aku cerita pasal benda-benda ilmiah macam ni, korang macam tak berminat je, kann? Korang lebih suka cerita-cerita layar lara (lagho) kann atau cerita-cerita yang berbaur dan menjurus kepada spekulasi aku sedang bercinta, kann?

Gasak lah...
Aaaa asyiknya... panahan asmara
Aaaa asyiknya... menusuk jiwa

--------------------

Peribahasa ori: Anak di rumah mati kelaparan, kera di hutan disusukan
Peribahasa updated selepas 50 tahun Merdeka: (rujuk gambar di bawah)


Peribahasa ori: Seperti lembu yang dicucuk hidung
Peribahasa updated selepas 50 tahun Merdeka: (rujuk gambar di bawah; sila cari objek berhidung)



Aaaa asyiknya... panahan asmara
Aaaa asyiknya... menusuk hidung PM


3 comments:

Anonymous said...

Bak kata Inul Darastia:

Ku tak mahu cintaku dikocok-kocok..aaahhh
Ku tak mahu sayangku dikocok-kocok...
seperti arisan menunggu giliran...aduh..aduh..aduh..aduh mana tahan...aaaahhh

Yang ku mahu cintamu hanya padaku...uuuhh
Yang kuingin sayangmu satu untukku...tiada yang lain, cinta yang lain..aduh.. aduh.. aduh aduh...aduh aku tak mahu...aaaahhhh

Dikocok-kocok...dikocok-kocok...dikocok-kocok...

Kau ada lagi ke CD Gerudi tu...?

AKS

Anonymous said...

hehe

suealeen said...

entry ko yang banyak2 komen tu sebenarnya menunjukkan kami ni sukakan kebendaan... contoh paling banyak bila ko cite bab BB ko tu..

Related Posts with Thumbnails