Tuesday, March 13, 2007

Saying Goodbye (part IV)

...bukan ku cuba tuk melarikan dari kerumitan cinta, tapi waktu ini perlu untuk ku mengupas segalanya; kadangkala pedih ini mencabarku melupakan semua, tapi kau bagaikan tak mengerti perasaan kasih padamu melebihi diriku...

...mengalah bukannya ku kalah, ku berlalu membawa hati sarat luka agar tak lebih menyakitkan jika ku masih di sini...

5 comments:

sity29 said...

apsal ko sedey beb?

Azam said...

adik.. apa yg awak merek ni dik.. tgh frust pesal apa? cube ceriter sikitkat abg..

cheesecake said...

Hang putus cinta ke?? Sikit punya jiwang!

deOughtred said...

sity29, azam, cheesecake...

kan ku cari jalan yang sunyi...
untuk menghindar dari mu...
ku berjanji di dalam hati...
takkan lagi ku menyintai mu...

hehehe..
saje je ngetest, aku dulu student A1 Bahasa Melayu SPM!

sity29 said...

ko dah takde pape ngan cewek tu ke?
aisehhhhhhhhhhhhhh

Related Posts with Thumbnails