Monday, June 21, 2010

The Joe's story - 200610


Semalam Joe called aku, as promised two weeks ago. Aku pun macam anticipated that he will call. Siap waktu siang semalam, aku ada tanya delinn apa gossip-gossip hiburan yang aku boleh cerita kat Joe, in case dia tanya, like he did when he called last time.

True enough, memang dia tanya. Ekekeke... aku pun cerita lah kisah Azrinaz dengan Sultan Brunei tu, as suggested by delinn. Itu je pun yang aku cerita, pastu Joe siap boleh tanya, "Lagi? Itu je?" Ekekeke... aduuuhhh... I need to research more on Hollywood gossips lah, Joe kan suka gossip-gossip Hollywood ni like where the celebs dine semua tu... aku nak cerita pasal World Cup, he seems not interested. Lagipun, the way he speaks, kat dalam detention center tu pun macam diorang boleh tengok bola.

Takde apa yang kitorang borakkan semalam. Just the normal 'guys' stuffs. Heheheh... tak laa... cerita lah pasal orang baru masuk situ, perangai ada sorang mamat Somalia yang baru ni yang nak takeover role Imam kat situ. Macam-macam lah. And, yes Joe dah start exercising semula. In fact, sebelum dia called aku semalam, dia baru lepas exercise dalam sejam setengah. So, sesapa yang concern dan risau sangat serta teringat-ingat pasal 'dada' Joe tu, don't worry ye.

Joe also mentioned, semalam was exactly 2 months since dia kena detained. And since the last hearing, takde siapa-siapa (maksud aku from the legal side) yang datang jumpa dia to advise about the next hearing or process ke apa ke. Aku tanya soalan ni sebab selalu dalam tv shows, lawyers kan selalu datang melawat clients diorang kan? Hehehe... so, Joe tunggu 20 Julai ni je lah untuk the next hearing.

Aku ada jugak tanya Joe, dia puasa sunat tak 1 Rejab lepas and he was kind of loss with the hijri date. *kesian dia* So, aku pun beritahu lah sekarang dah 7 Rejab. Next time dia called, aku kena mentioned to him, "Joe, today is bersamaan ..." heheheh...

Oh, last time waktu dia called, dia ada cerita sorang mamat cina Malaysia who stayed illegally in New York masuk ke situ jugak. Couple of days after that, Joe baru dapat tahu yang dia ni Malaysian, tapi tak sempat nak beramah mesra sebab he was released on bail. Aku terlupa nak cerita pasal ni dalam previous entry.

Itu je lah, yang lain-lain tu kitorang cerita pasal breakfast apa, hari Ahad semalam apa aktiviti kitorang, aku cerita pasal aku nak balik KL, tu je lah. And he said he will call in two weeks' time. *sempatlah kot aku buat research pasal gossip artis ni....*

4 comments:

Mario said...

hehe...gosip2 je dia inat...ekeke

DeLinn said...

kekekeke nasib baik ko sempat research pasal azrinaz kekekekeke

sempoii said...

Nanti aku bagi list gosip2 terbaru..
ko tau fasha sandha tuduh Tiz Zakiyah nak rampas bf dia? huhuhu

Moi said...

deo, apa jadi dengan laptop, rumah sewa dia dan barang2 dia tu? banyak kan barang dia..

Related Posts with Thumbnails