Sunday, June 27, 2010

165th to 171st


Minggu yang biasa-biasa saje di Johor. Cuma yang tak biasanya, semenjak World Cup started, aku masuk office sokmo 11 to 11.30am. Lepas game jam 4.30am tunggu Subuh then tidur. Tu pun, mana lah cukup setakat 4 jam je sehari. Minggu pertama World Cup tu ada problem sikit kat Astro rumah sewa aku tu. No problem, aku tengok kat kedai. Game yang jam 2.30am tu pun aku gagah pergi kedai lagi. Heheheh...

Hari Khamis, setelah follow up beberapa kali dan yang menyebabkan panik yang tidak terhingga ke atas diri aku, akhirnya, akhirnyaa.......... aku dapat surat tarikh lapor diri dari the Emerald Co. At that moment of time barulah aku dapat rasa yang aku betul-betul dah resigned dari Smokey Grey Co. dan happy gila aku time tu. So, aku akan lapor diri di pusat latihan Emerald Co. di Bangi on 1st July untuk kursus induksi selama 2 minggu. 19hb Julai barulah aku report kat bangunan tinggi tu.

Jumaat, aku cuti. Aku ada appointment kat Prince Court, check kols level aku lepas 3 bulan. The result went from very good to very bad and I'm back on medication. Doktor tanya apa aku buat dan tak buat? Aku cakap exercise macam dulu jugak, ubat tak ambik dan makan tak ingat dunia. And the doctor kata badan aku ni mungkin genetically produce cholesterol by itself. Ok, noted.

Then, aku gi collect race kit untuk Standard Chartered KL Marathon kat Stadium Titiwangsa. Pagi tadi, aku lari Half Marathon (21km), my first, my maiden Half! I did considerably well. Boleh baca kisah selanjutnya kat Deo On the Run. Happy jugak hari Ahad tu. Selain daripada aku enjoyed my run, aku jumpa ramai geng Runner-Bloggers. Ada jugak yang tegur aku, "Deo eh?" Perghhh...

Malam ni, or lepas game 4.30am nanti aku akan gerak balik ke JB untuk sehari lagi kerja di Smokey Grey Co. Nak kena surrender segala mala petaka laptop, bberry, pe lancau lagi diorang nak amik, uniform ke, amik laaa aku tak mo simpan barang-barang Smokey Grey. Heheheh...

Ok, tu je...


2 comments:

Anonymous said...

dude ..takde farewell lunch ka? pembaca..

Dreamerz said...

Salam bro,

Whoaa camner leh masuk office at 11-11.30 tu? Is it because you are leaving? Hahaha

Related Posts with Thumbnails